сряда, 12 септември 2012 г.

Или с теб, или с никой!


С всеки изминал ден искам да ускоря времето.
До няколко месеца ти ще си този, с който ще съм под един покрив.
Въпреки всички трудности, въпреки разстоянието между нас - ти си ми в сърцето и те нося винаги със себе си! Въпреки всички пречки, щом се борят двама - любовта оцелява!
Аз знам, не съм идеална. Не съм перфектна. Ала в твоите очи съм такава - единствена, незаменима. Най-добрата. 
Всичко си ми ти. Абсолютно всичко и не мога дори ден без теб. Дори секунда.
Искам да мине бързо времето. Да дойде Декември, ала няма как да го забързам.. 
Ех, само да можех..!
Но аз ще чакам колкото трябва, защото нито времето, нито разстоянието могат да са пречка за двама души, които се обичат и копнеят един за друг. Ще чакам.. защото когато чакаш - означава любов! Иска се търпение и всичко ще си дойде на мястото..
Само няколко месеца и вече ще сме неразделни. Завинаги - аз и ти! 
Преминахме през доста трудности, но любовта ни оцеля и ще я има вечно! Обичам те..
Обичай ме и ти, както до сега, дори може и повече :))   

За най-прекрасното момче .. Ц.

Няма коментари:

Публикуване на коментар