четвъртък, 6 септември 2012 г.

Остатък


Възползвам се максимално от оставащите почивни дни и до край ще си ги изживея така - незабравимо! Лятото си отива и остави много приятни спомени, които ще помня дълго,дълго. Предстоящите ми четири дни ще са незабравими! Най-хубавите! Това си го обещавам.. 
Какво повече ми трябва от това - да съм с любимия си човек на някое тихо и спокойно местенце :) ?!
Обещала съм си, също така, ако не се получи с този човек, повече никога да не търся друг. Всички спомени с него, всички преживявания, всички места, на които сме били - няма как да ги забравя с времето. Решила съм си, не дай си боже, ако нещо се случи и не сме вече заедно...никога да не пробвам с друг. Хората са казали : "Никога не казвай НИКОГА!", но в този случай съм твърдо решена дори да го извикам! Да извикам пред целия свят - никога..
Реална ли е представата ми за любовта - не зная, но от ден на ден чувствата ми стават все по-силни, макар и понякога той да се държи като идиот. На нито едно момиче не го пожелавам! Боли да обичаш и да вярваш, а от другата страна да ти отвръщат с безразличие и грубост.. Боли!
И все пак смятам да си запазя хубавите моменти, а лошите - да ги споделя с него, за да изясним нещата. Всъщност това лято научих важен урок - с общуване много се постига!

Няма коментари:

Публикуване на коментар