четвъртък, 20 септември 2012 г.

Защо когато теб те няма животът е една измама?

Боях се да не разбия живота си с тебе,
сега сама го разбивам, руша се без време..
На кой свят съм не знам,
къде съм не знам, без тебе..
Какво правя не знам, коя съм не знам,
върни се при мене.. 
Ще понеса и сълзите и думите тежки,
ще понеса твоите нови и минали грешки..
С много съм била, един не съм могла да заобичам!
С теб е различно и не отричам,
направи така, че много да те обичам.
И всеки ден любовта ми по-силна става, 
но проблем е,ревнива съм и изневерите мразя.. 
 Знам, че никоя никога, няма да ме замени
любовта ни с теб цял живот ще ни държи.
От любов прощавам всеки твой скандал.
Разбери, че завинаги аз съм твоя..
И знаеш ли че ме влудяваш,
любов и болка ми даряваш,
дали отнемаш или даваш,
пак към тебе вървя, идвам сама.
Твоята обич сърцето ми да изцери,
благодарна ще ти бъда за това.
Моите дни с живот напълни точно ти,
а с другия живях едва, едва .
Хубаво ми е само в твоите ръце - ти си първи в моето сърце!
Всяка нощ сънувам само теб - твоите устни, твоите думи!
Нося те като клетва във кръвта ми.
Моля се нощ и ден да те имам само за мен,
искам всичко твое да е мое!
И никога не искам да свърши тази любов,
каквото и да става да сме заедно до край!
Всеки път, когато се скараме ми идва да те убия бавно,
 и да усетиш болката,
която вътре в мене ме изгаря бавно
и не ме оставя да заспя..
Прегръщам те, така боли.
Все си мисля, че с друга си.
Обичам те,не мога повече..
Обичай ме и ти,
не убивай всички чувства,
не разбивай на парченца сърцето ми!
Обичам те ми казвай, това ми стига,
за да се чувствам жива!

Няма коментари:

Публикуване на коментар